ایک فری لانسر اپنے آپ کو قیمتوں کا تعین کیسے کریں

 


ایک فری لانسر اپنے آپ کو قیمتوں کا تعین کیسے کریں؟ HTML Table Generator

فری لاسنگ
 آنلاٸن گھر بیٹھے پیسے کماٸیں
فری لاسنگ کیلۓ کیا ضروری ہے؟ 
مزید اس ویب ساٸیٹ پر پڑھیں 


اپنے آپ کو قیمتوں کا تعین کرنا


 فیلڈ میں ایک فری لانسر کو اس پیشے کے مختلف پہلوؤں پر غور کرنے کی ضرورت ہے، بشمول قیمتوں کا تعین.


 اپنے آپ پر بھروسہ کریں


 آپ کو اپنے آپ پر بھروسہ رکھنا چاہیے کہ آپ اپنا کام بخوبی انجام دے سکتے ہیں۔  کلائنٹ کی درخواست کو سمجھیں اور

 حتمی مصنوعات کے بارے میں خیال حاصل کریں۔  چار عوامل کو ذہن میں رکھیں کارکردگی، عجلت، خاصیت اور

 تاثیر  آپ کو کام کی پوری ذمہ داری لینے کی ضرورت ہے اور اس پر اعتماد ہونا چاہیے۔



 اپنے آپ کو اور آپ کی مہارت. 


 اگر آپ کام کرنے کے لیے تیار نہیں ہیں تو آپ اپنی قیمت کا جواز پیش نہیں کر سکتے۔اعتماد  ہارنا آپ کی قیمت کو کم کر سکتا ہے.  لہذا، صرف اپنے آپ پر بھروسہ کریں.



 اپنی مارکیٹ کی قیمت کو تقریباً جانیں۔



 اپنی قیمت کے بارے میں فیصلہ لینے کے بعد آپ کو اس کی قیمت جاننے کے لیے مارکیٹ کا مطالعہ کرنا ہوگا۔


 آپ کی مہارت


 اپنی تنخواہ کا حوالہ نہ دیں کیونکہ آپ کی تنخواہ میں کسی قسم کے اخراجات شامل نہیں ہیں۔

 فری لانسرز کو اپنے اخراجات خود ادا کرنے ہوتے ہیں، اس لیے آپ کو انہیں اپنے میں شامل کرنا چاہیے۔

بہترین اور زبردست انڈرایڈ ایپ  فری لاسنگ کیلۓ ڈاونلوڈ کرنے کیلۓ یہاں کلک کریں۔

 کوٹیشن


 اس بات کا تعین کرنا کہ کتنا چارج کرنا ہے:

 آپ 4 معیارات کی بنیاد پر اپنے کام کا جائزہ لے سکتے ہیں:


 1. کارکردگی


 اگر آپ کسی کام کو دوسروں کے مقابلے میں تیزی سے کر سکتے ہیں، تو وقت کے لیے چارج کرنا کوئی معنی نہیں رکھتا۔  تو،

آپ کی کارکردگی ایک پلس پوائنٹ ہے۔  آپ اپنی کارکردگی کی بنیاد پر چارج کر سکتے ہیں۔


 2. عجلت


 اگر کوئی کلائنٹ تیز رفتار تبدیلی کا مطالبہ کرتا ہے تو آپ اس کے لیے چارج کر سکتے ہیں۔  یہ پرخطر اور چیلنجنگ ہے۔

 ایک ہی وقت آپ کو اس قسم کے پراجیکٹس کو نہیں لینا چاہیے جب تک کہ آپ اسے مکمل کرنے کے لیے مکمل پر اعتماد نہ ہوں۔


 


 3. مہارت


 آپ کی مہارت فری لانس مارکیٹ میں بہت اہمیت رکھتی ہے۔  بہت سارے لوگ ہیں جو بنیادی یا کر سکتے ہیں۔

 واقف ملازمتیں جن میں مہارت کم ہے۔  لہذا، مانگ کو بڑھانے کے لیے کسی ہنر میں ماہر ہونا اچھا ہے۔


 آپ کے کام اور شرح کا۔ 


 اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ یہ آپ کے لیے کتنا آسان ہے، لیکن اس سے فرق پڑتا ہے کہ کتنے ہیں۔

 لوگ ایک ہی کام انجام دے سکتے ہیں۔


4. تاثیر


 آؤٹ پٹ کا معیار اس بات پر منحصر ہوتا ہے کہ اسے کس نے بنایا ہے۔  لہذا، نتیجہ کا کم از کم معیار

 ہو گا کہ یہ صرف کام کرتا ہے.  اس لائن سے، اگر ہو سکے تو آپ کے کام کی بڑی اضافی قیمت ہوگی۔


 صارفین کو مطمئن کریں۔


  یہ میڈیا کوریج حاصل کر سکتا ہے، یا کچھ یکساں۔  یہ ثابت کرنے کے لیے آپ کو کامیابیوں کی ضرورت ہے۔

وہ آپ کی کام کرنے کی مہارت پر بھروسہ کر سکتے ہیں۔


 اپنے آپ کو سستا نہ بیچیں۔


 آپ کلائنٹ کے آپ پر بھروسہ کرنے کی وجہ بھی شامل کر سکتے ہیں، مثال کے طور پر قیمت کو تھوڑا رکھ کر

 کم، اسے 3 گنا زیادہ چارج کرنے کے بجائے، حالانکہ آپ کام کو 3 گنا بہتر/تیزی سے ختم کر سکتے ہیں۔

 لیکن اپنے آپ کو بہت سستا نہ بیچیں اور نہ ہی کلائنٹ کے بجٹ میں فٹ ہونے کی کوشش کریں۔  اس سے دونوں فریق بن جائیں گے۔

 غیر مطمئن اور ناقص معیار پیدا کرتے ہیں۔  اگر کلائنٹ آپ کا متوقع بجٹ پیش نہیں کرتا ہے، تو آپ کر سکتے ہیں۔

 ان کو مشورہ دیتے ہیں کہ وہ اسے قابل تبادلہ بنانے کے لیے کچھ تقاضے چھوڑ دیں۔  قیمت ترتیب دیتے وقت، دیکھیں

 ان میٹرکس میں معیار آپ کو جانے کا صحیح راستہ بتاتا ہے۔


 اگر آپ کم وقت میں زیادہ آمدنی حاصل کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو زیادہ موثر اور لچکدار بننا چاہیے، حاصل کریں۔

 خصوصی، اور مزید کامیابیاں جمع کرتے ہیں۔


 نرم مہارتیں کیا ہیں؟


 نرم مہارتیں ذاتی صفات، شخصیت کی خصوصیات، موروثی سماجی اشارے، اور مواصلات ہیں۔

 کام پر کامیابی کے لیے ضروری صلاحیتیں۔  نرم مہارتیں اس بات کی نشاندہی کرتی ہیں کہ کوئی شخص اپنے یا میں کس طرح تعامل کرتا ہے۔

 دوسروں کے ساتھ اس کے تعلقات  ان کی پیمائش اور اندازہ کرنا مشکل ہے۔

 نرم مہارتوں میں رویہ، مواصلات، تخلیقی سوچ، کام کی اخلاقیات، ٹیم ورک،

 نیٹ ورکنگ، فیصلہ سازی، مثبتیت، وقت کا انتظام، حوصلہ افزائی، لچک، مسائل حل کرنا، تنقیدی سوچ، اور تنازعات کا حل۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے